• sayısalcıların kendini zeki zannetmesi

    31.
    Bi de sayısalcılara zeki demiyorlar mı beni bir gülme tutuyor. Bunlar mı zeki? Güçlü kuvvetli bir hafızaya bile sahip değilken, tüm alanları matematik ve türevleri iken, soruları 3-5 formül ile çözüyorlarken bunlar mı zeki allah aşkına ya. En fazla uzaylı Zekiye olurlar.
    Kasım kasım kasılmaları, tepeden bakmalar falan. işte bakın bunlar hep mallık alameti.

    Oysa sözelciler öyle mi? Kültürlü olmalarının yanı sıra güçlü hafızaya sahip oluşlarından haliyle de zekalarıda yükselme görülür. Kolay mı anam savaşların antlaşmaların tarihlerini, neden ve sonuçlarını akıllarında tutmak?
    Tüm medeniyetleri, imparatorlukları, birlikleri öğrenmek?
    Hangi denizin nereye döküldüğünü bilmek, iklimleri incelemek, bitki örtüleri ile yetiştirilen ürünlerin uyumlarını incelemek?
    Felsefede kafa patlatmak, dil ve anlatımda yazım kurallarına, noktalamalarına, baglaclara dikkat edip edebiyatta tüm yazarları, dönemleri, şiirleri yalayıp yutmak?
    Hadi şimdi yallah. Sözelciler candır.
    7 -14 ... essy
  • la casa de papel

    415.
    o kadar sosyalist anlamlar taşıyor dedik, toplumu güzel bir biçimde eleştiriyorlar, niyetleri para olsaydı 3. sezonu da çekerlerdi dedik... noldu? popülerlik ve para kazanma isteği verdikleri tüm mesajları öldürdü.
    yani cidden komünizm parayı bulana kadarmış. üzüldüm.
    7 -3 ... essy
  • sivilce izleri için öneriler

    22.
    yaşlanınca suratta artan her kırışıklık nasıl ki yaşanmışlığın, zamanın, acının, mutluluğun göstergesi ise bu sivilce izleri de vakti zamanında sivilceleri nasıl patlattığınızın, hızınızı alamayıp kanattığınızın, aynaya fiyuvv diye sıçrayan iltihabın ve sıkarken pıt sesinin çıkmasının göstergesi. *

    her gece uyumadan evvel limon suyu sürün. cildi onarırken lekelerin giderilmesinde büyük yardımcı olur.
    -2 ... essy
  • yazarak çalışmak

    24.
    ezbere dayalı, haliyle sonrasında unutulacak bilgilere sahip olmaktansa yazarak, anlayarak, daha anlaşılır ve kalıcı bir biçimde çalışma türüdür.

    yalnız geçen gün yazarak daha iyi öğreniyorum, bunları deftere geçirem iyice bir kavrayam dedim sonra bir de farkettim ki tüm kitabı yazmışım ajshsj. umarım yayınevi telif atmaz. *
    4 ... essy
  • kahveyi koklamadan içmek

    2.
    bitmedi mi daha bu kahve edebiyatınız? bir aralar da leyla ile mecnunun etkisiyle çay modaydı da.

    kahveye anlamlar biçmek yerine bir an evvel kafeininden nasiplenmek istiyordur. tavsiye ederim. zihninizi açar, sonuca odaklanır, romantikliğe gerek kalmaz.
    6 -2 ... essy
  • bir erkeği çekici kılan özellikler

    132.
    valla açık konuşucam; sarışın olması. geriye kalan tüm erkekler çöptür.
    kumralmış, esmermiş, buğday tenliymiş, beyaz tenliymiş, kızılmış, siyahiymiş. peeh. ölün lütfen.
    sarışınlar hariç.
    3 -10 ... essy
  • en nefret edilen mekanlar

    1.
    Kesinlikle spor salonları ve kahvehaneler.

    Spor salonları çünkü; protein tozuna abanıp, koşu bandında iki koşup, üç beş kez halter kaldırdı diye kasılarak, acizce zavallıca yapılan kasları gösterme gayreti ancak zeka denen şeyi kullanamayan, kendini sadece bedenen geliştiren, işin üzücü yanı bununla övünen erkeklerle dolu olması.

    Kahvehaneler çünkü; bu miskinhanelerde zamanını değerlendirmek yerine okey ve 101 oynayarak öldüren, çay içmekten dişleri sararan, malak gibi oturan heriflerden hep tiksinmişimdir.

    Bu iki mekan kapatılsın.
    1 -3 ... essy
  • sözlük kızlarının yaptığı yemek fotoğrafları

    48.
    Uzun zamandır Yoktum, birileri demiş öldü... Şimdi yazsınlar; hamaratlığı, yeteneği, asaleti ve prensliliği ile bilinen efsane geri döndü!

    sözlük kızlarının yaptığı yemek fotoğrafları

    Diyarbakır usulü bol sumaklı dolmadır. yiyelim anam.
    8 -14 ... essy
  • ayak bileklerini göstermedeki amaç

    14.
    halı yıkar gibi bilek yukarısında değil de, tam bilek hizasında pantolon biterse bu bacak boyunu daha uzun gösterir. üstelik oldukça da hoş bir görüntü sağlar. tabii kadınlar için geçerli bu.

    erkekler yapmayın rica edicem, valla kusucam bi gün. bacaklardan fışkıran kıllar, bilek gösterme çabası, babet, alınmış kaşlar, 3 beden küçük daracık tişört.... öğk yani.
    spor salonları kapatılsın cidden. amaç sağlık sıhhat falan değil.
    16 -4 ... essy
  • çocuğa anne soyadının verilebilmesi dönemi

    3.
    işte bu. Şükür ki hala ülkemde güzel şeyler de oluyor. Evladım deyus babasının (demek şerefsiz ki boşanmışım) (veya nafaka için de evlenmiş olabilirim aajshsjjs) soyadını alacağına anasının soyadını alsın ki başı dik, göğsü kabarık yürüsün.
    Canım evladım, anan senin için nelere katlanıyor gör bak.
    5 -5 ... essy
  • younan nowzaradan

    14.
    Sanırsınız Houston devlet hastanesinde çalışıyor. Öyle bi agresif öyle bi sinirli. Obez hastasının fazladan 1 kilo aldığını öğrenince tıpkı SSk doktorları gibi azarlayıp duruyor.
    Tıp fakültesini acaba Türkiye de mi tamamladı? Hastalara tepeden bakmalar, küçük görmeler falan.
    3 -2 ... essy
  • sen anlat karadeniz

    266.
    yeter ulan yeter. başlarım tahirinize de nefesinize de. beni karadeniz sevgimden de soğuttunuz, türk dizilerinden de.

    vıcık vıcık aşk, gözü kara ayağına yatan heybetli erkek ile sümsük karının aşkları da ancak böyle düşük kitlelere hitap ederdi. ıqnüz kaç 3 falan mı?
    her çarşamba sosyal hesaplarım bu diziyi izleyenlerin anlık snaplari ile doluyor. izlemiş kadar oluyorum.
    yeter be yeter. inş final olur.
    6 -4 ... essy
  • ölmek istiyorum ama korkuyorum

    13.
    Hem karnım doysun hem pastam dursun.
    Bıktım şu ergen depresyonlarınızdan. Önüne gelen olmayan psikolojik rahatsızlığıyla övünüyor; "ölmek istiyorum yeeağ , hayat çok zor üff, bıktım albayım, yak aga bee, kollarım façalı olm" modlarına giriyor.

    Korkuyorsanız zaten ölmek istemiyorsunuzdur.
    Ölümü arzulayan bahaneler yaratmaz, amalar uydurmaz, sonuca odaklanır.
    6 -2 ... essy
  • erkeğin yanında cüzdana ihtiyacınız olmaz

    41.
    Feminizmi yerden yere vuran erkekler tam da böyle kadınlara layık. Kadınlara gereken değeri vermeyip anlayış göstermezseniz, feminizmi küçümseyip hakaretler savurursanız umarım bu tür kadınlar da sizi iliğinize kadar sömürür. Zerre acımam size pis mahluklar.
    Bırakın bu erkek bankamatik değildir tatavalarını.
    4 -2 ... essy
  • intelligence

    16.
    Josh holloway için izleyeyim, konusunu beğenmezsem Josh bebeğim gözümü gönlümü açar dedim ama cıksss. Adamı kısa saçlı görünce daha bi moralim bozuluyor ajajsjsjd.

    Üst üste izleyince feci bunaltıyor. Tutarsızlıklar, mantık hatalarıyla dolu. I'm sorry josh, ı could not watch more...
    4 ... essy
  • yazarların hoşlanma belirtileri

    11.
    Kendi günlük burcumu okuduktan sonra onun burcunu da okuyorsam çok fena hoşlanmışımdır demektir.
    Benden fazlası çıkmaz aga.
    16 -3 ... essy
  • zulema zahir

    2.
    Arap kraliçesi mahkum. Olayları çözme kabiliyeti, pratik ve kıvrak zekası sayesinde tüm belaları def etmiş, kolayca çözüm yolları bulmuş, izlerken aynı anda hem nefret ettiren hem kendini sevdiren sempatik, bir o kadar uyuz karakter.

    Yalnız bi bölümde dişlerinin iltihap kapması için diş fırçasını klozete sürüp dişlerini öyle fırçalamıştı hiç unutmuyorum. Tatlı olduğun kadar iğrençsin de zulema bebeğim.
    3 ... essy
  • kürtleri sevmemek

    132.
    ay nolur sevin ya. ağlicam.
    5 -4 ... essy
  • kahveyi şekersiz kremasız sütsüz içmek

    213.
    Normalde de şeker kullanmayanı anlarım, sağlığını düşünüyordur. türlü kimyasal ve katkı maddeleriyle dolu krema kullanmak istemeyeni de anlarım. ama sırf marjinal bi tip olmak için zift gibi kahveyi ağzını yüzünü buluşturarak içiyorsa işte onu anlamam.

    Görüyorum bu tipleri, acıyorum cidden. "Bi amerikano alabilir miyyaaağm" diyip yüzü şekilden şekilden girenlere de şahit oluyorum. bi de; "kahvenin tadı böyle çıkıyo olm" diyenlere de ayrı bi ifrit oluyorum.
    6 -12 ... essy
  • ne sağ ne sol tek yol feminizm

    1.
    Bırakın artık tarih kitaplarında kalmış demode ideolojileri, azıcık modern ve elit olun ya. Bakın hobi olarak yine sağ sol kavgası yaparsınız ama tek çare feminizm.
    Bir ülke ancak kadına değer verildiğinde, saygı duyulduğunda, önemi kavrandığında kalkınmış olur. Vatanı vatan yapan kadındır, kadın vatandır.

    Gelin bu kutlu davada yanımızda olun, kadının çıkaramadığı sesi olun!
    6 -2 ... essy
  • yeni şeyler getiriyorum