• kadınlar olarak kıllarımızı almak zorunda değiliz

    105.
    Evet, çünkü Böyle bir zorunluluk yok. Kimseye kendimizi beğendirme, başkasını memnun etme mecburiyetimiz hiç yok.
    Nasıl rahatsanız onu yapın hanımlar. Bıyıklarınızdan sakallarınızdan öperim.
    4 -5 ... essy
  • remus lupin

    22.
    Kanlı ay vesilesiyle kendisini yâd edeceğim, hogwarts'ta karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeni olarak görevini icra ederken kurt adam olduğunu öğrenen veliler tarafından ırkçı bi yaklaşımla kovulan ama gönlümdeki yeri apayrı olan büyük usta.

    Öff her dolunayda aklımdasın..
    3 ... essy
  • eline kız eli değmemiş erkek

    58.
    Kaldı mı böyle iffetli, ahlaklı, namuslu, kendini evleneceği kıza saklayan dürüst erkek?
    Ya şimdikilere bakıyorsun hepsi karı kız peşinde uçkur beyinli. Azıcık efendi olun ya. Evinizden kırmızı kravatınızla çıkmayı hayal edin, unutmayın namusunuz en büyük çeyizinizdir adam olun akıllı olun.
    10 -1 ... essy
  • iz bırakan kitap cümleleri

    8097.
    "Şimdiden sezinliyordum, nasıl bir neden gösterirse göstersin, inanırdım hepsine. Onu bir daha görmemektense, her şeyi yeğ tutardım."
    Alexandre dumas - kamelyalı kadın.
    5 ... essy
  • hislibiri nin nerede olması

    8.
    Edit : geri dönmüş kankiler. Önceki hesabı Kütahya temelleri üstüne kuruluyken bu hesabında da nişanlısı ile maceralarına maruz kalacağız demek... Ben buna hazır değilim. Açtırmaz umarım feminist ağzımı.
    14 -7 ... essy
  • starbucks ta nargile olmaması

    2.
    Tavla da yok zaten. O konuda çok kırgınım. Karamel makiyatomu içerken zar atmak istiyorum belki?
    2 -1 ... essy
  • sözlük kızlarının kaşları

    22.
    Yaşasın Cımbızsızlık. Cımbıza hayır ulan.

    sözlük kızlarının kaşları
    7 -4 ... essy
  • colony

    27.
    Vee 4. Sezon onayını alan bu dizi 3. Sezonda ekranlara veda etti... Sezon finali gibi final izledik ya bu ne.
    Dizi tam güzelleşiyor dedik aha bitti işte. Off ağlicam.

    Bitti gönlümün efendisi. Özleyeceğim sizi bowman ailesi. Katie'in direnişçi ruhunu, will'in ihtiyatlı oluşunu hatta bram'ın salaklarını bile...
    1 -2 ... essy
  • hangi yazar gözünde nasıl canlanıyor

    649.
    Her yılmaz özdil okuduktan sonra alkolik oldum. *
    hangi yazar gözünde nasıl canlanıyor
    10 -7 ... essy
  • 26 temmuz 2018 yks sonuçlarının açıklanması

    2.
    Ohhh çok şükür nihayet kürt dili ve edebiyatını kazanmışım. Bekle beni macera dolu şırnak!!!!
    1 -4 ... essy
  • makyaj yapan türbanlı

    205.
    Öffff yıllardır aynı tatava ha. Si ze ne?
    Kadının ne giydiğine yıllarca karıştınız, mini etek giydi yollu, başörtü taktı yobaz dediniz bunlar yetmedi şimdi ne sürüp sürüştürdüğüne bakar oldunuz.
    Keyiflerinin kahyası mısınız? Kadının canı ne isterse yapar ister bıyık bırakır ister makyajını yapar? Sizlik bi durum göremiyorum.
    3 -2 ... essy
  • ray ban

    161.
    Fazla şişirilmiş balon gibi geliyor. O kadar çakmaları arttı ki gerçeğini alıp taksanız o kenardaki ray ban yazısıyla çakma gibi duruyor.
    Osse den şaşmam.
    2 -1 ... essy
  • evde alkolik besleyeceklere tavsiyeler

    1.
    Alkol zammından sonra epey masraflı olsalar da ben üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum. Hem o kadar zor değilmiş kabına birasını doldurup günde 2 kere çişe çıkarmak yeterliymiş. Ama kumunu saçmasınlar dikkat edin.
    Zaten sürekli yatıyorlar bi içki masrafları var yani. O da olsun o kadar yaaa.

    Sahiplendirme sayfalarında bulamadım da sözlüğe bi göz gezdirem dedim.
    5 -9 ... essy
  • sinirlenince çok tatlı olan alkolik

    1.
    Allam böyle tutup eve götürüp sahiplenesim geliyor aşşırı tatlılar ya. Nerden temin edebilirim?
    O sinirlensin ben suratımda tebessümle ona bakayım yaa. Ahahah ya annem şen şinirlenyor muşunn ah anası kurban ya.

    Sanırım alkoliklerin evcilleşmeleri epey zaman alıyor. Bilgililer dm.
    3 -10 ... essy
  • tahsin yücel

    29.
    Çevirilerini o kadar karmaşık yapıyor ki şeytan diyor git fransızca öğren daha kolaylıkla anlarsın. Dünya klasikleri zevkim söndü gitti ya. Beni Alexandre dumas sevdamdan soğuttu.
    Mümkünse çevirilerinin kendisinin yapmadığı yayınevlerine doğru ilerlemeyi düşünüyorum.
    ... essy
  • yeğen gezdirirken kısmetin kapanması

    4.
    Doğrudur, sürekli; "teyzeciiğiimm gel buraya" "halacıım hadi gidiyoruz" diye kendinizi ispatlama çabasına girersiniz.

    Hatta el ele giderken bile beden mesefesini açarsınız ne kadar uzak o kadar çocuğumun olmadığına ispat ajshsjjdd.
    4 ... essy
  • hoşlanılan kızın diyarbakırlı olduğunu öğrenmek

    16.
    Öncelikle ben ne sevap işledim de rabbim beni böyle müjdelerle mutluluklarla sınıyor, ben bunu hak edecek ne iyilik yaptım diye kendinizi sorgulayın.

    Bol bol sadaka verin, şükür namazı kılıp kafanızı secdeden kaldırmayın, kıymetini değerini her gün her saat an saniye anlayın. Off keşke yerinizde olsaydım da bu mutluluğu tadabilseydim.
    3 -7 ... essy
  • the count of monte cristo

    129.
    kitabını okuduktan sonra bir de filmini izleyeyim üstüne iyi gider diye düşündüm ama keşke izlemeseydim, zihnimde oynayan kitap yansıması çok daha güzeldi.

    elbette 800 sayfalık kitaptaki inceliğin, her ayrıntının 2 buçuk saatlik filme sığdırılması imkansızdı ama film ile kitabın alakası yok.
    hele de düello sırasında gelen mercedes'in; dur yapmağğ o senin oğlun demesi senaristin brezilya dizilerinin etkisinde kalan türk olduğuna falan işaret kesin. kitaptaki edmond'un zeki akıllı kültürlü bilgili oluşuna karşın filmdekinin tam gösteriş budalası bir keko olması benim edmond'a olan tüm hayranlığımı yerle bir etti ya.
    kusmak istiyorum filmin üstüne.
    1 -2 ... essy
  • zall varsa bu başlık silinsin

    2.
    Zall yok sözlük yalan.
    7 ... essy
  • monte kristo kontu ve ezel dizisi

    4.
    Monte kristo kontu olan edmond dantes yaşadığı acıların bin katını yaşatmaya yemin etmiş, hergün intikam hissiyle dolmuş, çıkar çıkmaz vakit kaybetmeden işe koyulup planlar yapmaya başlamış hepsinin belasını bizzat vermiştir.

    Bir de ezele bakıyorsun adam eyşanı gördükçe dibi düşüyor. Aliyi görüyor eski mutlu günler geliyor aklına. Salak vallahi gerizekalı bu ezel.
    Edmond hayatım ezel salağını gömer. Üstelik ezel kadar zorluk çekmemesine rağmen.
    5 -3 ... essy
  • yeni şeyler getiriyorum